Z przyjemnością zapraszamy wszystkich absolwentów i studentów Studiów MBA na spotkanie czwartkowe. Odbędzie się ono w najbliższy czwartek czyli 11 maja o godzinie 18.30 tradycyjnie już w budynku Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu przy ulicy Żołnierskiej 53, sala 116 (mapa dojazdu).
Podczas spotkania prelegentem będzie Radosław Włoczewski, związany z marketingiem od pierwszych dni pracy zawodowej, współwłaściciel agencji marketingowej Płodni.com, do której grona klientów należą między innymi takie marki jak: Avon, Bols, Cinema City, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Śnieżka czy Play.
Temat prelekcji: „Jak dużo wie o nas internet? Najważniejsze działania marketingu online.„.
Zakończenie spotkania planowane jest na godzinę 20.30.
Informacje dodatkowe:
- Spotkanie rozpoczniemy tradycyjnie networkingiem przy kawie.
- Kalendarz wydarzenia: http://www.absolwencimba.pl/event/spotkanie-czwartkowe-11-05-2017r/
- Podczas spotkania obowiązuje strój: smart casual.
- Ze względów organizacyjnych prosimy o zgłaszanie swojej obecności mailowo na adres mba@absolwencimba.pl lub telefonicznie na numer Stowarzyszenia +48 91 311 1260 podając: imię i nazwisko, nazwę uczelni MBA, numer edycji.
Z pozdrowieniami
Zarząd SA MBA
Związany z marketingiem od pierwszych dni pracy zawodowej. Wyznawca wielkich nazwisk – Kotlera, Trouta i Lindstroma. W latach 2009 – 2011 pracował w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia w Poznaniu (założyciel Grupy Wyższych Szkół Bankowych) na stanowisku zastępcy dyrektora ds. marketingu i PR. W TEB Akademia odpowiedzialny był za zarządzanie podległym zespołem oraz realizację strategii marketingowej. Od 2011 roku współwłaściciel agencji marketingowej Płodni.com, w której opracowuje strategie marketingowe dla klientów agencji i odpowiada za ich realizację oraz poszukuje pomysłów jeszcze niezrealizowanych. Do grona klientów Grupy Płodni z zakresu marketingu 360° i PR należą takie marki jak: Avon, CEDC, Bols, Cinema City, goforworld.com, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Kompania Piwowarska, Medicover, Merlin.pl, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Piotr i Paweł, Play, Śnieżka, Tchibo oraz Wirtualna Polska.