Zachodniopomorska Szkoła Biznesu ma przyjemność zaprosić sympatyków oraz członków Stowarzyszenia Absolwentów MBA na spotkanie z Pawłem Tkaczykiem pt. „Storytelling w procesie budowania marki”.
„Nowa normalność” to określenie, które idealnie nadaje się do opisania naszych czasów. Wysoka dynamika zmian, więcej konkurencji i nieprzewidzianych wydarzeń. Tradycyjne metody budowania marki jeszcze działają, ale wymagają dostosowania do nowych czasów. Jak to zrobić? Jak komunikować się z klientami, którzy rozmawiają ze sobą częściej i bardziej intensywnie niż kiedykolwiek wcześniej? O tym na spotkaniu.
Spotkanie odbędzie się w piątek, 11 grudnia o godz. 11.00 w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, przy ul. Żołnierskiej 53.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – obowiązuje rejestracja przez stronę:
http://www.uczestnicy.pl/event/storytelling-w-procesie-budowania-marki
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Paweł Tkaczyk
Specjalista ds. marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. Ceniony mówca – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych na AGH w Krakowie oraz w WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje m.in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet i prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet.pl umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.